Grattis Bella 15 år!

I dag fyller lillasyster 15 år. Jag och mamma väckte henne med frukost på sängen och paket. Det gör vi alltid när någon fyller år. Pappa kunde dock inte vara med eftersom han jobbar förmiddag.

Ikväll kommer faster hit och vi ska äta kycklinglasagne (Bellas önskemål), Yummie! Sen blir det chokladtårta. Tänkte göra något kul med tårtan eftersom den ser rätt tråkig ut. Ska gå ner på affären och kolla om dom har tårtljus, vilket jag starkt tvivlar på. Det där är en riktig skitaffär! Annars är väl planen att jag ska göra tårtan lite färgglad med lite non stop godis. :D

Nu ska jag gå och äta något, städa mitt rum, plocka undan disken och sen duscha.

Jag skriver mer senare.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0