Senaste tiden

Jag har inte bloggat på hur länge som helst. Inte för att jag är någon mästare på det annars heller. Haha
Så vad har hänt under den tiden?

1. Olivia kom hem från Sydamerika i slutet av maj. Det var riktigt roligt det, efter ca 4 månader. Hon fick sina födelsedagspresenter (drinkspelstärningar och saltkar föreställandes två apor i en bananbåt. Olivia älskar apor och har en rejäl samling utav dom).

En utav Olivias 19 års presenter.
Banana Bros, köpa på www.bluebox.se


2. Jag har börjat jobba på TeliaSonera i kundtjänst. Vi har haft utbildning i två veckor nu och den här veckan ska vi själva börja ta emot samtal. Idag skulle vi ha medlyssning hela dagen, men jag har sjukat mig idag eftersom jag hade problem med min mage i morse. Jag hoppas att jag kan gå imorgon, jag vill inte ha någon upprepning på förra året när jag gick i trean och i princip inte kunde gå någonstans på grund av min mage.

Det är i alla fall trevligt på jobbet och jag trivs jättebra med min grupp som jag utbildades med. Vi är ett roligt gäng. Något som var roligt var att första dagen så stod jag och väntade på att skriva in mig i receptionen och då kom det fram en kille och frågade mig om jag hade gått i Råsunda. Det var Jacky från min parallellklass i 6an och 7an. Haha. Det var lite roligt.

Nu ska jag i alla fall ha tvättstugan och städa mitt rum. Inte roligt på något sätt alls. Jag trivs verkligen inte när det är stökigt, men det är ju sååå tråkigt att städa. Jag bara skjuter upp det så det är lika bra att få det gjort.

Ha det bra alla solstrålar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0