Första samtalet

Vilken dag!
Idag har jag tagit emot mitt första samtal på Telia och det var... nervöst. Men sen kom jag in i det mer. Jag fick sitta med någon som hade jobbat där sedan i november så jag fick en hel del hjälp utav henne. Det kändes bra.

Jag har fortfarande inte fått alla mina inloggningsuppgifter, eftersom det hade blivit något strul, så jag hoppas att allting fungerar imorgon, för då ska vi sitta själva.

Jag har fortfarande inte varit så duktig att jag har tagit med mig mat till jobbet. Hanna hade med sig pannkakor, vilket jag också har funderat på att ta med mig. Ska nog vara duktig i morgon och ställa mig och steka några pannkakor tills på torsdag.
Lunchen idag bestod utav en sallad med lufttorkad parmaskinka och mozzarella. Supergott!

Idag när jag kom hem var jag helt slut och gick och la mig och vilade ett tag innan maten. Sen gick jag och la mig och vilade igen efter och vaknade klockan 21.30. Nu har jag tänkt sätta mig i köket med en kopp te och plugga lite så att saker och ting kanske går lite fortare imorgon när jag ska börja svara i telefonen alldeles själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0