Ingen bra dag

Idag vaknade jag runt klockan 14.00. Inget bra alls.

Jag är ledsen och arg på mig själv idag för en grej som jag önskar att jag kunde få ogjord. Det finns inte så mycket att göra åt saken, mer än att försöka strunta i det. Det är inget som kan bli ogjort i alla fall. Jag skulle vilja sova i en och en halv vecka tills det förhoppningsvis har blivit bättre.

Jag har en massa tvätt att vika idag. Måste även sätta på en till maskin med tvätt. Det går hur mycket kläder som helst här hemma och tvättkorgen är alltid full. Ändå känner jag att jag inte har några kläder, och jag har i princip inte det heller. Konstigt.

Egentligen skulle jag bara vilja träna yoga i en halvtimme, dricka en kopp te och lägga mig i sängen och läsa Glamour. Om jag kommer hinna med det eller inte återstår väl att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0