Hurra, det är fredag!

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Japp.
2. Är du lycklig? I jämförselse med vadå?
3. Är du uttråkad? Ja.
4. Är du ledsen? Inte just nu.
5. Är du italienare? Haha konstig fråga! Nej det är jag inte.
6. Är du en cooling? Definera en cooling så kanske jag kan svara.
7. Är du från Irland? No.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom har aldrig varit gifta.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag har aldrig varit kär och vet inte heller om jag tror på kärlek vid första ögonkastet. Kanske.
2. Har du någon gång blivit sårad? Ja.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Jag tror inte det.
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Nej.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Tror inte det. Men hur ska jag kunna veta det i och för sig om den aldrig har avslöjat sig själv? Haha.
7. Är du kär? Nej
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Ja.

TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon? Ögon.
2. Katter eller hundar? Hundar, jag tycker att katter är lite lömska. Dessutom har jag en hund, en Jack Russell terrier.
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner.
5. Tv eller internet? Internet, för man kan ladda ner filmer från nätet OCH se på TV! 
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca-cola.
7. Utekväll eller romantisk hemma kväll? Det där var svårt att välja, det beror ju på vilket humör man är på.
8. Pengar eller lycka? Kan man inte vara lycklig OCH ha pengar? Haha. Annars väljer jag lycka.
9. Dag eller natt? Både och.
10. Msn eller mobil? Mobil.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nej (Peppar, peppar ta i trä).
3. Gjort något du ångrar? Ja.
4. Hoppat Bungy Jump? Nej, det har jag inte.
5. Ljugit för någon du tycker om? En liten vit lögn kanske.
6. Ätit en hel tårta? Själv? Nej.
7. Gjort bort dig offentligt? Tror jag inte.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja.
10. Velat försvinna? Ja.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? Ringde mamma.
2. Telefonsamtalet du fick? Mamma.
3. Personen du var med? Isabelle.
4. Roligaste grejen som hänt? Kan inte komma ihåg.
5. Personen du smsade? Jag har inte haft pengar på mobilen på ett bra tag. Men jag tror nog att det var Joey.
7. Du skrev till på msn? Richard.
9. Du tillbringade natten med? Eddie.
10. Du kramade? Mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0